More
    KreuLetërsiBibliotekëAbdullah Zeneli: Rapsodia e gjetheve

    Abdullah Zeneli: Rapsodia e gjetheve

    1

    Ngutem tek po bie shi. Pasdite.
    Në Prishtinë. Newbornit rrjedhin
    lot shiu. Lajnë grafitet. Ndonjë
    nënshkrim të zbehtë. Në ngutje
    e sipër. Një V qenka bërë Y. Diku
    shkrimi i paqartë bërë edhe më
    i paqartë. Rrëmbyeshëm futem
    në Monaco. Furriku më pret si
    gjithnjë. Mikpritës. I ngrohtë. Zë
    e shikoj majtas. Djathtas. Preku
    me sy fundin. Murali më fton i
    heshtur. Nga tri tavolina mermeri
    zë qoshin. Afër kam një prizë. Se
    I ftohti ka harxhuar baterinë. Më
    ngutet. Do të më ketë shkruar
    Tina. Jooo. Tina më ka harruar.
    Jo. Heshtje e stërzgjatur. Do t’i
    ketë ndodhur gjëkafshë. Ajo që
    drithërinte muzgjeve. Bulevardeve
    pa fund të Parisit. Frankfurtit.
    Berlinit. Qe një kohë tjetër ajo.
    Nuk dinim gjë për pandeminë. As
    për fjalët e botës. Sidoqoftë ajo
    drithërinte. Mbante një të fshehtë.
    Shumë të fshehta. Pa fund. Sepse
    ajo qe gatuar për mistere. Kështu
    janë Tinat. Gjethe vjeshte. Ndaj
    muzgu duke drithëtirë. Nga çfarë?
    Limontia. Zverdhja. Vjeshta. Dimri
    që troket me shi. Tek shndërrohet
    në fjolla bore. Sikur ky i kësaj
    pasditeje që lag sheshin Medlin
    Ollbrajt. Bustin e saj. Shifjollat
    që i rrjedhin syve. Më bëhet se
    po qante vetë bronzi. Sikur Tina
    përhumbur të fshehtave të saj.
    Mes drithërimash. Ja Iphoni jep
    shenjë gjallërimi. Tani do të futem
    mes të fshehtave të komunikimit.
    Leximit. Frymëzimit. Shkrimit.
    Të një rapsodie për gjethet. Në
    këtë ndaj muzgu me shi e borë.

    2

    Tina, gjethe e zverdhur vjeshte, ra
    nga degë që e rrihte fort era. U soll
    sakaq u përdrodh derisa përqafoi
    tokën. Lagur nga fjollashiu në një
    pellg te këmbët e mia. I hodha një
    sy. Tinagjethe po qante. Rënë nga
    trungu mëmë larg rrënjëve, larg
    diellit, larg reve që i zhdavariste
    era. Një frymë e fortë pragdimri.
    Po Tina, Tina ime ku ka rënë? Ah,
    ajo s’po bëzan qyshkur. Harruar
    diku bulevardeve si atë ditë, oh
    atë ditë në Champs-Élysées. Ajo
    para e unë bri saj. Shend e verë.
    Jo! Tinën e pata lënë të dremitur
    në nënndarjen e 15-të te Porte de
    Versailles. Qe shkëputur trungu
    që isha unë e qe futur rrëmbimthi
    në linjën 12. Se nga iku kurrë nuk e
    mora vesh. Mbeta i nemitur si tani
    tek po ngrohem me ajër Monacoje
    duke rrëmuar rrjeteve, viberëve,
    vacapëve. Asgjë as në kutinë e
    mesazheve. Tina moj, Tinaaaaa,
    më vjen një klithmë nga brenda e
    nuk më del dot. Ç’është ky zë kaq
    i ngjirur? Vjen nga shiborëtimi i
    ndaj të ngrysurit, apo kujtesa ime
    e molepsur? Rrëmoj pa fund e ajo
    nuk më shfaqet askund. Tina ime
    bjeshkë. Tina ime breshkë. Tina
    ime pjeshkë. Aromë pjeshke. Zhguall
    breshke. Gjethnajë bjeshke. Nuk
    dorëzohem jo, nuk dorëzohem. I
    bëhem hije drithërimës së saj. E
    marr me të mirë tundimin tim të
    marrtë. Këtë të martë. Pasdite
    vonë. Derisa errësira ka pushtuar
    tashmë sheshin Madlen Ollbrajt.

    3

    Tina, Tina moj s’ka si Prishtina.
    Ja, nga Monaco shoh Memorialin
    Heroinat. Heroinat moj, heroinat.
    Përuruar dymijeshtatëmbëdhjetën,
    kur ne po thurnim ëndrrat. Ti tuat,
    unë këmbadoras të miat. Asgjë
    për t’u veçuar pos këmbënguljes
    kryeneçe për ndonjë varg, ndonjë
    reflektim çasti se jeta vetëm çaste
    a nuk është, moj? A nuk është?
    Hë fol! Jepi, siç di ti të shpërthesh.
    Po, prit pak, prit. Se me Heroinat e
    kam tani. Seriozisht ta them. A nuk
    janë njëzet mijë e njëqind e shtatëdhjetë
    e pesë medaljone për një portret
    gruaje HEROINË. Se ato të gjitha,
    njëzet mijë, moj, njëzet mijë, sa
    i përlau dhuna në mësymje lufte
    u gjakosën u njollosën u përlotën
    për këtë liri që gëzojmë unë e ti.
    Unë e ti e të tjerë, por që po na
    rrëmben lakmia. Lukunia. Bezdia.
    Tina, ti e di mirë Tina, se në mes
    Memorialit dhe Monacos (ah sa
    nistore rasti MM, si dy mijë vjet
    pas Krishtit), është një bli që ende
    mban gjethe vjeshte. Që bien tokës
    si flokët e mi të thinjur, si mjekra
    që m’i ngjan të Tolstoit, atij moj,
    atij të Anës. Po ti nuk je Ana. As
    unë Dantesi. Të kujtohet ç’frikë
    kisha kur zbrisnim nëntokës së
    Parisit, metrove pa fund, tek të
    mbaja për krahu. Çuditeshe se
    kisha të ftohtë. Drithërija si ti nga
    frika mos hidheshe si ajo Ana e
    zhgënjyer. Tina, të lutem mos u
    zhgënje me mua. Ti je vetë një
    Heroinë derisa ke duruar teket e
    mia. Pasha flokët e mi të dendur
    të thinjur, nuk të gënjej. Kam pasur
    frikë të tmerrshme, po atë e kam
    harruar tashmë, siç harrohet ajo
    aroma e këtij bliri përballë meje
    e Memorialit. Çdo mesqershor,
    dehëse sa s’thuhet. Si dashuria jonë.
    Jo, moj jo, më shkau goja se unë
    nuk di të dashuroj. Derisa iu besoj
    ca si tepër zemrës, ndjenjave, lotëve.

    4

    Ja, edhe pak e shtuna do të rrokulliset
    si gjethet e këtij bliri mes Heroinave
    e strehëve të urbanit 3 e 4. Ti e di,
    herë-herë pres 4-shin falë kartës
    së pensionistit. Jo se përtoj të ec,
    por shikoj sa andej, sa këtej tek më
    zgjohet kujtesa skutave pluhurosur.
    Tej zgafellës drejt Grandit dikur, ah
    dikur, shtrihej një shesh si oborr i
    brendshëm haciendash. Aty diku
    ishte ëmbëltorja Tropikal. Bënte kafe
    të mira që ç’ke me të. Espreso që
    Ismeti, ai çuni i Medvegjes, na i njomte
    ajkë fshehur padronit. Po për besë. Pinim
    kafetë pothuaj çdo ditë. Se Pallati i
    Shtypit afër. Thyenim monotoninë e
    pushtimit të ngadalshëm. Rezistonim
    me biseda pa fund, njëfarë qerthulli
    si ai i monparnasëve. Tekiu, Musai, Xhema,
    Beqiri, Shaipi dhe verës përherë Bekimi.
    Odiseu ynë i mendimeve, shpresave.
    Një Arbor Vitae që kishte lëshuar
    rrënjë metropoleve, kontinenteve,
    studiove më prestigjioze. Krenar se
    përhapte shqiptarinë, gjenin, bukurinë.
    Tina, ti atëbotë sapo kishe lindur, ku
    ta dija unë që do të futeshe njëditëzaj
    thellë në çdo imtë të qenies sime.
    Mënjanë kjo Tina, të vazhdoj dhe pak
    me Bekimin. Sapo i ishim futur në Studio
    Buzuku shkrimit të asaj që do të merrte
    dhenë. E shkëlqyeshme dhe e tmerrshme.
    Po, moj po, qe jeta e tij. Shkruar vetë
    nga ai në dy gjuhë. Shqipja patjetër!
    Tani t’i kthehem vetmisë. Iku ajo kohë
    e stuhishme. Më ikën edhe shumë nga
    miqtë. Po ti bën më të mirën atje ku je.
    Rrit filiza. Ushqen gjethe të reja shprese…
    Çfarë ka kjo linja 4 që vonon? Mua më
    turbullojnë mendimet. Tropikali ka tretur
    qyshkur. Më mjafton Monacoja. Gjethet
    e pakta në degë dhe këto të rëna që
    shushurijnë si mendimet e mia. Tina,
    ushqej pak edhe këto pak kujtime. Janë
    rrugëtim yni i një kohe pa kthim. Tina!
    Tina, moj. Tinaaa! Tinaaaaa! Tinaaaaaa!

    5

    Linja 4 po vonon Tina siç po vonon hëna
    e re të më shfaqet mes reve të zbehta,
    por kam gjethet që gudulisin këmbët.
    Tinagjethe pa fund në këtë ndaj natë.
    Ditë e gjatë Tina ndërsa më vijnë jehe
    kambanash të Notre Dame. Ceremonia
    në kulm. Elitë bote në anijatën e saj.
    Ne i patëm rënë Tina rreth e për qark
    një muaj para se të ndodhte hataja.
    A thua qe ters dashuria jonë, jo jo, këtë
    nuk e them dot. Sigurt Tina. O unë, o ti, o
    e shtrenjta, e shenjta, e sheshta dashuri.
    Them e sheshta, siç është deti pa erë.
    E ne vendnumëronim. U harxhua uji, u
    harxhuan ushqimet, u harxhua koha pritur
    së koti. Po ti si gjithherë i merr gjërat me
    poterë. Dale moj, dale! Mos hesht! Bëju
    shoqëri organove që jehojnë thekshëm,
    sepse ato nuk e durojnë indiferencën
    tënde. Tersin, ikjen, arratisjen që veç
    ti e di ç’drejtim more. Tek përpija koti
    zgafellës së linjës 12 konturet e tua
    zbehur si të kësaj hëne që përpëlitet
    reve të shkrifta. Tina, përse nuk shkuam
    në Paris të paktën për kërkimfalje. Tersi
    e zjarri që dogji edhe dashurinë time, Tina,
    për ty, për Notre Damin që tani i rikthehet
    mrekullisë. Edhe pse unë nuk iu besoj
    fort mrekullive. Sepse ndodhin si përherë
    kur ne humbim shpresat. Buka të duhet
    kur je i uritur, si mua tek pres linjën 4.
    Por, ajo po vonon, siç po vonon hija jote
    reve të këtij qielli të shkrifët. Më bëhet
    se tokës ti po ia bën lojën e gjetheve
    që një frymë e lehtë vjeshte të vonë
    i plandos përdhe, drejt këmbëve të mia.
    Çudi, dashuri pa bukë, gjethe që gudulisin.
    Tina, dila nga çeltina tok me hënën,
    të paktën për një imtë se, ja, autobusi
    i verdhemë, katërshi im shpëtimtar duket
    se arriti. Është vonë, ka vende të lira sa të
    duash. Kohë për të marrë veten. Të ngopem
    së sodituri rrugënajës drejt shtëpisë (që po
    stoliset për festat e fundvitit), ku më pret
    natë e gjatë me pak gjumë ëndrrashumë.
    Nuk ke nga të ikësh, Tina! Tinaaa! Tinaaaaa!

    6

    Më në fund, Tina, 4-shi ja po vjen. Një
    ndalesë para udhëkryqit mu pranë BQK-së.
    Bankës Qendrore të Kosovës moj, aty
    ku flenë paratë në qarkullim dhe ato që
    presin fatlumët më 1, 15 e 20 të muajit.
    Shërbyesve jo vetëm civilë, pensionistëve,
    moshe, pune e veteranësh lufte që sollën
    lirinë! Por që shpërblehen si mos më keq.
    Për pensione nacionale të mos flas Tina,
    shteti ka të tjera prioritete. Tani a nuk nisin
    dhe fushatat, premtime pa fund moj, pa
    fund. Saora kalojnë katër vjet, po të mos
    kërset ndonjë hata, mocion, krizë siç qe
    ajo e dymijenjëzetës. Ato pesëdhjetë ditë
    seç mjaftuan për t’u shembur një qeveri!
    Po, Tina, po! Ti sapo kishe marrë rrugë
    të largët. Hej, Doruntina ime! Kam një vëlla
    unë, por edhe një motër. Pa dyshim, do të
    të gjejnë ku je e ku s’je edhe pas… Jo, jo,
    nuk do të flas për mordjen. Tani vetëm
    fjalë të ëmbla. Si sytë e tu, si buzët e tua,
    si… jo, nuk zbres më poshtë se nuk më
    lejon etika. Ku e pata fjalën, ah, po, ti ike
    në kulmin e pandemisë. Unë po i ngjaja
    asketit ditë e përditë. Mjekra, flokët dhe
    kurrizi po shfaqnin limontinë. Dhembjen
    mënjanë Tina, më mjaftonin kujtimet.
    Jetoja me to çdo ditë, çdo natë, derisa
    u bënë dhe vite… Duhet të hipi në këtë
    linjën 4 se pastaj duhet pritur të radhës,
    ose këmbadoras itinerarit të çdoditshëm.
    Të ndaloj pak te ish-kinema Rinia. Një
    Monument Kulture në pritje, pa dyshim.
    Ti nuk e di me sa ndjesi i kaloj pranë.
    Më parakalojnë filma e filma. Të cilët a
    nuk e formuan shijen time për të bukurën?
    Shije kjo që të tradhton nganjëherë si vetë
    bukuria jote. Nuk të gënjej Tina, pasha
    këtë natë plot ndjesi. Ja, shkela brenda 4-shit.
    Tani do të numëroj bashkudhëtarët me
    gishtërinjtë e duarve. Janë pak. Shoh
    dhe dy goca. Sa të ngjan njëra. Je ti, apo…?
    E bën ti këtë, gjithmonë ke qenë rrush me
    befasira. Tina, mos luaj me mua. Kush
    është kjo goca që erëmon parfumin tënd?
    Tina! Tinaaa, moj! Tinaaaa! Fol! Fooool!

    7

    Tina, lë pas shpine Rininë, ish-kinemanë.
    Autobusi merr kthesën në të djathtë. Në të
    majtë Qafa. Dikur Aleja e Shpëtimtarëve.
    Bëhej rezistencë me espreso, makiato dhe
    ndonjë picë, varej nga xhepat me vrimë.
    Dora, Loriku, Rozafa, Shpati, Gresa, Gallery…
    Në këtë të fundit ndalonim shpesh me Bekimin.
    Një foto, nga të paktat që kam me të, na e pati
    shkrepur dikush me Emën, Ramazanin… të
    Bogdanëve, që ta dish. Ma kujtoi një ditë kësaj
    pranvere etnomuzikologu me nam në Tiranë.
    Tina, tani autobusi bën një rrotullim të beftë,
    piruetë moj, si ajo e artit të akullit. Sepse ja,
    edhe unë po drithërij. Kujtime djersë të ftohta,
    derisa parakalojnë dyqane, kryesisht lagje
    artarësh. Stacioni Te Plepat. Kishte shumë dikur.
    Qe Qendra e Pionierëve aty. E pati marrë
    ndërkohë RTP-ja. Pas lufte AKP-ja. Shtet më
    vete, moj! Na ropi ne ish-rilindësve. Njëzet
    përqindëshin na e bëri rrokopujë. Po nejse…
    Ah, prit, se harrova. Te Shpati i Shpëtimtarëve
    pati rastisur të vinte Ibra me Zimmermannin.
    Dy e më shumë orë zgjati seanca e tyre, aty
    në separenë enkas për mysafirë të zgjedhur.
    Agi madje ambasadorit ia dhuroi një grafikë nga
    më të veçantat: Gjeli dhe Hëna. Iku tani kjo…
    Të kujtohet, moj, ajo unaza me zemër për 8 Mars
    si dhe diadema. A thua i ke ende në gisht
    unaze, apo në gjoksin e gufuar? Zgjedhur
    me nge Aty te Oxa Gold. Ah kjo Oxa! Po tani
    shkëlqejnë yje të tjera gjaku shqiptar. Dua,
    Bebe… Rita, ndërsa ngjitur ortari me nam,
    njëherësh edhe Optika Omega, ku ti kishe
    nevojë për syza. E mua më vlonin kujtimet
    për markat e orëve. Maestro Fadili dinte
    gjuhën e Darwillëve, Omegave, Omikronëve,
    Tissotëve. Serkisofëve të xhepit gjithnjë e
    më të rrallë. Me qostek. Zemerekbrishtë…
    Roskopët nuk i pranonte. Gjuhën e orëve ruse
    nuk e donte. Si unë çajin e rusit që pirë kurrë
    nuk e kam. Tina, po të bezdis me sa po
    kuptoj, por edhe mua po më bezdis kjo pritje
    e gjatë në semaforin pranë Parkut Arkeologjik.
    Majtas ajo fosilja e vjetër e komunizmit:
    Vëllazërim-Bashkim. Tutje Parlamenti. Tani
    i përditësuar: Multietnik. Me parti e lista.
    Me pozitë e opozitë. Ngreh e mos këput. Falje,
    nuk di pse, seç më kap nganjëherë kolla!
    Të shkruaj nesër Tina, Sheherzadja ime!
    Tina! Tinaa, moj! Tinaaa! Tinaaaaaaa!

    8

    Jo moj, jo! Kolla nuk më erdhi nga vitet,
    por sikur ndiej se është diçka që e shkakton.
    Sigurt jo e kuqja e semaforit, mbase… ah!
    E gjeta! Ngrehina gllabëruese e quajtur
    Komuna e Vjetër. Kërthi vija me prindin
    për të regjistruar lindjen e një vëllai a motre.
    1962, 1964, 1966… E di ti ç’ishte viti 1966?
    Pak muaj pasi lindi Ilku theu qafën Numri 2.
    Ai Viç, Kryeviç që e shqeu Numri 1 si të qe
    një sanduiç. Nuk bëj shaka, moj, qe hata.
    Ende më rri në kokë skrivania e pjerrët.
    Një bishtpendë, kallamari e certifikata krejt
    cirilicë. (Vonë, shumë vonë, kur dukej se
    erdhi liria, l-ja u bë ll, përçudnuar emri i
    tim vëlla). Ftesa, urdhëresa, pagesa dënimesh
    gjithfarëshe. Ti u rrite në tjetër kohë, kot
    të flas. Edhe gjethet e kanë kuptuar tek
    lirshëm shushurijnë, jeshilohen thua se
    pispillosen me grim pranvere a vere. Por,
    ja vjen vjeshta, shiu, pragdimri. Bie grimi,
    pason shkundullimi. Shoh në pritje të të
    gjelbrës së këtij semafori numrash në rënie,
    si të qe autobusi një anije kozmike me
    komandën 9, 8, 7, 6…! Ja e verdha, shndriti
    e gjelbra! Mua më tundet mejtimi. Iku 66-ta,
    iku cirilica, ikën ndëshkimet, para më shfaqet
    Muzeu! Me madhështi dritash e majtas mrizon,
    tej grilash e kurora drunjsh zbukurues, një
    sarkofag, zbuluar dikur në vendlindjen time.
    Disi në mjegull më kujtohet emri i Omonisë
    apo Harmonisë… kështu disi. Llapi im me
    damarë të nëndheshëm pa fund herë njomur
    e kishte, por edhe dheu fshehur jo më pak se
    mijëra vjet. Po, moj, po! Pranë një mozaiku.
    Gjysma e të cilit diku u tret, iku. Tina, mos
    ngrys sytë, mos rrudh buzët, mos lësho ato
    pak vetulla. Ç’të duhen masat, grimasat…
    kthehet një ditë e Orfeut i kthehet kostumi
    dalldi. Si të qe hyjni. Tina, të lodha Tina, por ja,
    e tillë është Prishtina. Kosova. Shqiptaria.
    Shqiptaria thashë, jo Shqipëria. Meqë ra llafi,
    në mesnëntor mora rrugë për truallin arbëror,
    me një krah shpresash, librash, dorëshkrimesh
    drejt miqve të shumtë, por ti askund Tina!
    Tina, moj! Tinaaa! Tinaaaaa! Tinaaaaaaa!

    9

    Tina, nënta është magji më vete, edhe
    pse magjisë nuk i besoj edhe aq. Por,
    nganjëherë kur diçka shkon ters, edhe më
    vete mendja se ka diçka. Ka moj ka, siç
    na shkoi edhe ne… mua në të vërtetë,
    se ti je mirë derisa nuk bëzan. Dikur, ah
    dikur, ta ndieja frymëmarrjen kodër më
    kodër, por ti më more për lodër. Jo moj, jo!
    Nuk jam unë pelushi i ëndrrave të tua,
    dije këtë, lozonjaria ime. Tani, të vazhdoj
    ku mbeta mbrëmë së mejtuari derisa prisja
    të gjelbrën. Unë çava drejt e te Muzeu, Parku
    Arkeologjik. Sarkofagu… Po janë moj, janë
    tri faltore rresht. Para të mëdha u dhanë
    për restaurimin e tyre. Zgjati ca si shumë,
    madje u fol për abuzime, sidomos për këtë
    të parën. Por unë s’e ndaj dot drejtësinë,
    ka kush merret me të. Që ta dish ti, në
    meremetim e sipër, tek e madhja, thuhet
    të kenë hasur dhe eshtra njeriu. Me një
    kaaafkë dhe me shenja dhune… u hesht ky
    fakt. A nuk të shkon mendja te Pjetri i
    1689-tës? Treqind vjet pas rënies së
    Dardanisë falë tradhtisë së aleatëve të
    rremë. Tina, sa gjumë kanë bërë në këto
    faltore ati e gjyshërit e mi. Ta them troç.
    Në të parën qe viti 1948, vit ters, moj,
    ters. E thashë që në fillim. U prishën
    aleanca të reja, u krijuan më të reja. Ndodhi
    dhe Goliotoku. Im atë punëtor me mëditje,
    rrëmihte themelet e Teatrit. Çudi, edhe
    sot është shndërruar në punishte. Më
    kujton Rozafatin. Punonte ditën, i ri,
    sapo kishte lindur ime motër. Unë do
    të vija në jetë pas katër vitesh. Ai flinte
    natën në faltore e lutej shqip që të
    nesërmen ta merrnin në punë. Sa gëzim
    të ndihmonte familje e farefis në mbitokën
    e sarkofagut, mozaikut, Vendenisit moj.
    Për gjyshërit do të flas nesër, Sheherzadja ime.
    Kam shumë për të thënë e ti gjethe e
    pavenitur, evergrini im, të dua shumë,
    duhet të kesh goxha durim. Halorja ime!
    Tina! Tinaaa, moj! Tinaaaaa. Tinaaaaaa!

    10

    Tina, duket se jashtë ka pushuar era, tek nuk
    bien gjethe mbi sarkofag, as mbi eksponatet
    radhitur kryq e tërthor, një lëmsh moj shekujsh
    guri e mermeri. Ndonjë rreze drite neonësh
    përvidhet degëve, gjethnajës së tejrralluar, e
    tëra në përgjim. Po, moj, po, një lapidarium
    disi në gjumë. Më larg qelqnaja e odeonit.
    Rrallë shoh aktivitete. Ndonjë kolonë mermeri
    do t’i bënte nder, mbase me ndonjë projekt edhe
    bëhet tjetër herë. Po drithërij Tina, më sëmure
    me atë drithërimën tënde elegante. Por, unë
    vërtet drithërij tek dëgjoj lutje megafonësh.
    Të tri faltoret bëjnë një trio bend që të ngjethin,
    s’bëhet fjalë për drithërimë e mua më fluturon
    kujtesa. Gjyshi 1 (koinçidencë me Prindin 1,
    mos qesh!) dhe Gjyshi 2 (nuk thashë Prindi 2, moj!)
    dikur futeshin në vetizolim në muajin e shenjtë të
    tyre. Kur njëri këndonte kuluvallahin, unë a nuk
    recitoja Po shkrihet bora, dimni po shkon. Kur
    Gjyshi 2 këndonte salavatin, unë ia krisja Në mes
    tuaj kam qëndruar. Secili lutjet e veta. Po s’e
    harroj dot që me tespidovën e fatihen unë me
    Perëndija bukuroshe! Ty të falem e të lutem…
    Më vjen në gji të të futem… Nuk e kam me ty, Tina,
    Mos kce! Qenë kohë kur gjyshërit po ngrysnin jetën.
    Gjyshi 1 me një bjeshkë vuajtjesh ushtari perandorak.
    Disa vjet Manastiri, që nga nëntëqindeteta. Vit ky i
    Alfabetit, moj. Pastaj Ballkanika e Parë. Dezertimi.
    Nuk po e zgjas, kalimthi. Ballkanika e Dytë. Botërorja
    e Parë, Botërorja e Dytë. Taliani. Gjermani. Partizani.
    Gjithë deri në Pranverën e ‘81-shit kur mbylli sytë!
    Gjyshin 2 gjithnjë si në mjegull, me një liber në dorë.
    E ruante si sytë e ballit. Për të ishte i shenjtë. Qindra
    herë lexuar, rilexuar, interpretuar. Bekuar. Ç’magji
    kishte kurrë nuk e mora vesh. Se unë po merresha
    me magjitë e mia. Robinsonin. Guliverin. Afërditën.
    Nga jeta në jetë… nuk ma lejuan. Është pesimist,
    më thoshin, e unë s’e kisha haberin për atë fjalë. As
    frikën e leximit. E përpiva Gjon Zaverin, shenjtorin
    tim. Tina, mos më thuaj se jam i lojtur. I ndrojtur
    mbase dhe po. Që ta dish, me lexim kurrë ngopur.
    Sa pak rrugë e kaq mendime. Urbani merr një kthesë të vogël mu te Kulla e Sahatit. Shtatit të tij ndrijnëshumë ngjyra. Si të ylberit, thua. Jo. Si të LGBGT-ve?
    Mbase. Gjithçka… Hahaha. A nuk e tha ai shenjtori im
    Bylbyl, ky shekull or e ças ndrrohet: bijnë poshtë të
    naltit, i vogli çohet; Dëgjoj kumbime në unison me
    ato të Katedrales, me emrin e këndshëm shenjtoreje: Dang. Daang. Daaang. Daaaang. Daaaaang. Daaaaaang!Tina! Tinaaa, moj. Tinaaaa! Tinaaaaaa. Tinaaaaaaaaaaa!

    SHKRUAJ NJË PËRGJIGJE

    Ju lutem lini komentin tuaj!
    Ju lutemi shënoni emrin tuaj këtu

    Artikujt më të fundit

    KATEGORITË